då var sportlovet över och arbetet väntar imorgon, och det känns faktiskt helt ok.
Ja det är nästan, jag säger nästan, så att man har längtat tillbaka en liten smula.
Jag får väl påminna mig om det när klockan ringer imorgon bitti.

Jag har inte gjort ett endaste dugg nästan på lovet. Bara tagit dagen som den
kommit och sovit tills jag vaknat på morgonen. Men det är kanske bra recept att
bara vila ut och inte stressa runt över en massa måsten. Det är kankse det allra
bästa sättet att ladda sina batterier inför vad komma skall.

Vecka 9 drar igång imorgon och raksträckan för min avgångsklass börjar klarna
och bli verklighet. Kan tänka mig att många frågor börjar komma och många oroliga
själar som ställer sig frågandes över vart livet tar vid efter gymnasiet.

Jag får väl slå i några böcker eller prata med mina kloka kollegor för att kunna
leverera ett något sånär förnuftigt svar som inte låter för krävande eller svävande.

Ha en bra söndagskväll allesammen, jag ska ta mina nybakade kakor och åka på
kalas. Ha det gott!!

Hade tänkt att lägga upp bilder på dem men hittar inte kabeln till att överföra bilder
till datorn. Får leta efter den en annan dag.

Men de ska föreställa något liknande så här:





kram på er

1 kommentarer

VIKTig dagbok - 47kg ska bort

01 Mar 2011 10:01

Mysigt att baka! Det saknar man en del nu när man går på helfart..

Kommentera

Publiceras ej