Idag har vi varit trötta, lilleman och jag. Lilleman är nog världssämst på att sova. En smula överdrivet, vet att det finns de som har det betydligt jobbigare med vakna barn om nätterna. Men jag hade önskat att grabben ville sova lite bättre så att man kan vara pigg och orka ha tålamod som räcker hela dagen :))

Snoriga är båda grabbarna, grabbarna snor kallar jag de just nu :))

Kör på med min soppor, fast jag äter ett litet mål varje dag. Oftast kokt ägg och keso. Gott. 

Fortsätter med utmaningen oxå. Plankan är hemsk men man orkar längre varje dag. 

Storkillen distraherar mig idag när jag kör mina squats (typ benböj)


Han hoppar ur soffan å fram till mig och säger "jag me" å så böjer han sött på sin små ben och härmar mig. Sen när jag vilar så ropar han "nu kör vi mamma" haha. Kan ju knappt hålla sig för skratt. Men men det ska ju vara ROLIGT att träna. 

Nä nu väntar 210 squats på att bli gjorda så hej för idag 

Kommentera

Publiceras ej