Det är så min dag ser ut idag, så mycket som man hinner med.

Lämnade storebror på förskola kl. 9 därefter gick jag hem och insåg att jag behövde handla mat. Tog med mig lillebror och promenerade till närmaste matbutik och hem igen. (30min promenad ungefär)

Jag lagade lunch, lchf omelett som jag hade hittat recept på på nätet.

Nu är kl 12.30 och lillebror sover fortfarande. Han har sovit i stort sett från 9.30 när vi kommit hem från förskolan.

Kl. 14 ska storebror hämtas och innan dess ska lillebror få mat och ny blöja :)

Livet som 3 månader bebis måste vara underbart. Äta och sova och promenaderna tillbringar man i vagn, mestadels sovande :) att aldrig behöva fundera på vad man ska äta eller försöka hinna med under dagen. Allt sköts liksom åt en och när man är vaken får man en massa kramar och blir buren på och gullad med :)

Men det kan ju bli lite långtråkigt i längden så jag är nöjd med att vara 30 och få lov att bära på och gulla med mina pojkar ❤

Jag äter inte strikt en lchf diet. Jag kan inte få i så mycket fett som man ska. Men jag försöker att utesluta kolhydraterna och fettet, i måttliga mängder, håller mig mätt och tar bort sötsuget.


Nu vaknar lillebror - dags att ge honom mat ❤

~H~

Kommentera

Publiceras ej