Oj vad längesedan man var inne här och skrev senast.
2011-04-24 var det närmare bestämt.
 
Jag funderar lite på vart i livet jag var då,
Ja det var faktiskt så länge sedan så jag blir tvungen att läsa lite
för att uppdatera mig på mitt eget liv ett par år tillbaka.
 
Jag väntade mitt första barn, kanske inget jag avslöjade där och då.
Jag hade innan dess varit väldigt öppen med mitt liv och min resa men
en sådan sak som en liten bebis som ligger och gror i magen vill man
hålla lite privat till en början.
 
Det är också av den anledningen som jag numera kommer att ha lösenords-
skyddat på min blogg. När man har två små barn så vill man försöka hålla
sitt liv lite mer privat och skyddat än tidigare. Jag jobbar också som lärare,
föräldrarledig just nu, och vill även av den anledningen stänga till om mg lite
mer än i början av denna bloggens livstid.
 
Jag vet inte idag hur aktiv jag kommer bli med att skriva men jag har tänkt 
att återuppta kampen mot vågen även om jag inte kan gå på soppor just nu 
eftersom jag ammar. Men mitt mål är att dra igång på allvar igen efter jul.
Tills dess får jag hitta på mina egna små knep och knåp för att hitta tillbaka.
 
Jag såg på bilder från förr då kampen var besegrad och det gör mig mer 
motiverad än någonsin. MEN, jag hoppas i små mängder då livet som
tvåbarnsmamma inte bjuder på särskilt mycket tid för extra matlagning
eller timmar på gym.
 
Hoppas gör jag i små mängder för att jag inte ska bli besviken om det inte
går riktigt som jag vill. 
 
Jag kommer att dela med mig av min vardag, inte bara tråkiga dieter utan
glada små bitar av min vardag med mina små hjärtan.
 
~H~

1 kommentarer

Pia

18 Aug 2013 13:45

Nu hittade jag hit! Kul om du börjar blogga igen!!

Kommentera

Publiceras ej