Frukosten är avklarad och nu sitter jag med en kopp kaffe och kollar på efter tio med Malou. Detta i väntan på att dagens TV höjdpunkt ska börja, Days of our lives = ) Skönt att ägna en knapp timma åt att le åt alla diverske skandaler och konflikter i Salem. Det får ens egna tillvaro att verka en gnutta mer positiv = )

Igår var jag på wet-vest träning, känns bra att ha stående träningstider. Det gör att man inte behöver tänka så mycket, man slipper hitta på orsaker till att stanna hemma. Vet man att varje tisdag är det wet-vest så blir det till en rutin och man slipper sitta hemma och väga för och emot = )

I dag ska jag till XV och träna, ska även köpa lite soppor till mellanmål. I morgon ska vi till Göteborg och gå på hockey, Frölunda mot Djurgården. Det ska bli jätteskoj, kul att hockeyn har dragit igång igen.

Ne nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det hinner kallna helt.
Ta hand om er!

*KRAM* 

3 kommentarer

bella

30 Sep 2009 18:49

Hey Girl!



Vilken fantastisk blogg du har och vilken resa du gjort. sjukt imponerad! E inne på min tredje xv-dag och är HUUNGRIG, haha! Ska också gå ner ungefär trettio kilo!



Undrade två saker

e det våtvästgympan på valhalla du går på? e den bra?



och hur funkar det med huden när man går ner så himla fort? blir det slappt? livrädd för det!



tack för lite inspirerande läsning. precis vad jag behövde!

/bella

Anna

30 Sep 2009 20:42

Heeey tjejen



Åhh tack, gillar dina inlägg med ska du veta! Kul när du lagt upp bilder, jag är själv usel på det!



Tråkigt att det inte går bra, men samtidigt kan man inte göra mer än att söka och åter söka. Snart så kommer det!=)



Kul att du kommit igång med träningen också, om förkylningen lägger sig ska jag gå och träna här i dagarna också. Så hoppas den är borta SNART! Men det är att man ska ta sig tid, har knappt någon tid. Så får göra det bästa av situationen.



Hoppas träningen gick bra idag!

Du är duktig!:)



Kramar

Hanna

30 Sep 2009 23:19

Hej Bella,



fråga ett angående våtväst. Nej jag bor i Uddevalla så det är här jag går. Tycker det är kanon, har provat vattengympan med men denna tycker jag är snäppet jobbigare



huden, nej den går tillbaka förvånansvärt bra. Sedan är det klart att magen och gäddhänget under armarna är lite degiga men inte såna skräckhistorier som man har hört när folk har en massa tunn hud på kroppen. Men de säger att efter ett år ungefär så har kroppen dragit tillbaka det mesta. Det är nog inget du ska beöha oroa dig för = )



Va roligt att vi har fått en till xtravaganzare = )

kämpa på...lycka till

Kommentera

Publiceras ej